Wednesday 19 January 2011

MOM

Assalamualaikum dan salam BLOGGER untuk sekalian umat blogger


Haa dah lama lah kott aku tk menjenguk blog aku nih. Aku sebenarnya sedang menahan diri untuk tk meng-update sekerap dahulu kala. Cewahh ayat aku maju tapi tangan aku nih haa gatal nak menari-nari atas keyboard laptop. Akhirnya tepat jam 11.40 malam waktu Malaysia aku dah tercongok depan laptop. Hee :DD Okay aku ada soalan yang agak berteka-teki untuk korang semua. Hari nih hari apa ye awak awak semuaaaaaaaaaa ??  Ek eleh soalan tahap hampagas lah doh hari rabu lah aisehh  =___='  Wehh hari nih bukan setakat hari rabu yang sememangnya hari rabu *ayat keling sudahhh Haa mesti korang semua saspen kah. Okay lah berhenti buat andaian yee. Kepada mereka-mereka yang baru nak minta aku belanja mcd sebab ingat aku dah naik gaji hari nih TOTALLY WRONG SAYANGGG :P Hari nih adalah hari lahir ibu aku yang tercinta, tersayang, terbaik wokk dan segala terr yang menunjukkan kehebatan beliau di mata aku. Happy birthday Datin Alipah Binti Ponijan yang ke syhhhh *rahsia negara ehehe Selamat Hari Jadi Ibu ! I heart you so damn so much :)

Penat lah jugak aku maraton menggagau satu Tesco untuk carik hadiah untuk ibu aku sorangg nih. Haihh bajet perlu dikawal, gaya perlu sepadan ewahh. Akhirnya aku sepakat dengan kata hati untuk beli tudung dengan beg tangan untuk ibu aku. Maybe tk mahal punn hadiah aku tapi it just sincere gift from my deep heart. Betapa kenbangnya rambut aku bila ibu aku cakap dia suka. Yeahh sayang ibuuu ! Emmuahh cit cit





                                          kengkonon aku yang tulis *aisyah





kalau ada duit banyak kan akak belikan ibu nih eh :)




Good night guys <3


No comments:

Post a Comment