Tuesday 1 March 2011

Hey-yo mannn !
Wahh terover excited pula aku
Nak tahu tk ? *geleng geleng*
Ouhh tk nak tahu eh grrr --"
Semalam aku kan pergi dinner dekat Sutera Utama
Bukan dinner ala romantik dengan bf okayy
Itu harapan dalam impian jep lhaa kan semua tuhh
Ini dinner spe-sial untuk semua staff Mr Lay
Haa jangan nak buat spekulasi yg si tua tuh sugar daddy aku HAHA
Tuh bos aku lhaa *sorry boss :)
So semalam mesti lhaa kau pakai baju ala ala diva kann
Make-up tebal segala macam Rozita Che Wan *tetiba*
Nt aku upload gambar korang tengok tau
Mesti tengok !
HOHO


_______________________________

Seperti pasangan Adam dan Hawa, aur dan si tebing,
bunga dan madu, isi dan kuku, sehidup semati. But I swear sayang.
You are the most beauty girl that I ever have seen.





- - - -





Rasa mcam sweet kann ?








Tapi perangai kau macam CB. Ludah , tuih tuih HAHA


Rasa mcam nak sepak kan mamat nihh. Pfttttttt !

No comments:

Post a Comment