Wednesday 6 April 2011


Hell-o guys !

 Lama kann I tk update blog nihh. I memang busy sekarang nihh. Maklumlah sekarang kann I dah jadi wanita bekerjaya. Ecehhh ;P Macam kembang tekak dengar gituu kann ^^ Sesibuk mana punn aku akan meluangkan sedikit masa untuk ber-shopping , pergi clubbing , tengok movie nd etc. So last week aku telah memujuk rayu Encik Anniq untuk menemankan aku tengok movie dekat J.co.




This is Encik Anniq. Say Hii to him  *Hihii
FB : Anniq June



Setelah berperang mulut nd bertikam lidah sehingga menarik perhatian pengunjung J.co sekalian , kami telah sepakat membawa berkat untuk tengok movie tettttt.


Jengg Jengggg !













Seriously , movie nihh best gilaa. Sumpah wa cakap luu. Heyy KRU , aku dah puji melangit nihh kann. Aku tk kira ehh. Kau mesti ambil aku jadi pelakon lepas nihh. LOL Before kami tengok movie , kami berdua telah meratah nd melantak di Pizza Hut. Fuhhhh ! I loikee ;) Then after tengok movie kami pergi ke Lavender punya kedai kek sebelah dia sebab aku nak beli kek untuk Uncle aku. Hee ^^


Cheers Readers ^^



p/s : Encik Anniq , thanks untuk baju tuh kayy. Sweet gilaa ohhh youu <3

No comments:

Post a Comment