Friday 20 May 2011

Assalamualaikum :)



Hari ini hari Khamis. Means hari ini adalah 20 Mei 2011. Memang tidak dapat disangkal lagi kenyataan ini. Aku tidak tersalah kira tarikh. Jauh sekali bermimpi di petang hari ^^ Well , Hari ini bukan sahaja hari yang mulia di mana semua lelaki * golongan gay , pondan dan homoseksual juga termasuk sekali kecuali si pengkid untuk berpusu-pusu menunaikan solat Jumaat di masjid berdekatan. Tetapi hari ini jugg err juggaa err . . . Haihh malu lah. Tengok gagap dah aku. Meh lempang aku tiga kali HOHO



Ekceli , hari nih 1st month Anniversary kita dan si Dia ;')
Ecehhh ! Baru 1st month ???!!! Perlu ke , huh ? Hey kau ! Lantak pi sama aku lhaa.
*muka bengis *
--'



Sila tekan bawah untuk melihat foto si Dia








Err pehal pula muka balak aku jadi handsome gila gaban nih T__T
Ohh tidaakkk !










Ini tidak mungkin sama sekali ! Grrr *____*











Eh ini siapa pulaa ?
Hidung kembang-kembang siket , muka iras Bangla.
Errr fikir satt
Ehhh ! Inilah si Dia aku HAHA
Sorry Sorry Sorry *ibarat Super Junior*



Aku lah bini yang derhaka Sob sob sob T___T
 Awak awak awak *muka comel sambil terjerit nyaring* Terima kasih sebab selalu belanja kita makan. I loikee sesangat hee Awak nih cool sesangat tau. Tapi kadang-kadang sebab ke-cool-an awak yang teramat sangat tuh membuatkan diri ini hendak menjerit kemarahan DAMN YOUU ! HAHA Awak , pinjam mata boleh ? ^^

--------------------------



Tk tahu nak caka apa lagi. Saya memang tk romantik kan. Saya tahu ;'(
Once again,
Happy 1st month Annie , Zahimi Abdul Sukor

No comments:

Post a Comment